22 nov. 2012

W▲VY YEVR$ 1998 VNDERGROUND $ERIS

Vill börja med att påpeka att jag känner mig mer delad i mina åsikter kring denna snutt än jag var senaste gången jag skulle äta pizza. För att ni ska förstå mina tankar så vill jag sammanfatta processen.

Det började med att jag var en gnutta uttråkad varpå jag bestämde mig att göra det.



  • "Det kanske leder till ett kul inlägg"
  • "Jag är inte på humör direkt, men okej då.."
  • "Amen hur fan hamnade jag här egentligen?"
  • "Det är dock rätt stämningsfullt trots allt"
  • "Men ååh, vad kommer de andra att tycka om mig nu?"
  • "Jag skulle haft salami till detta trots allt"



Den är mycket ny och läskig kultur involverat men dessutom beblandat med ett redan upptrampat spår, filmat med VHS. Det bästa av alla världar kanske. Kanske inte. Den lille småfeta ungen i mitten av filmen har dock rätt mycket stil måste jag erkänna, särskilt för att ha den elakaste pagefrisyren jag någonsin sett. En bit hårhistoria som Louie Barletta bara kan snegla avundsjukt på. Den frillan var droppen som fick bägaren av självdistans att rinna över, rakt ut på bloggen.

Smaklig måltid.