28 dec. 2012

Griptape, Sextape, Tapenade

Efter att denaste dygnet spenderats på skakiga ben med att återhämta sig efter en natt med total anal/oral kroppslig evakuering vågade jag ännu en gång rikta ögonen mot en datorskärm.

Med mitt sköra välbefinnande vilande på en knivsegg så försökte jag att inte utsätta mig för något allt för visuellt eller audiellt påfrestande/upphetsande. Max tre minuter efter jag tryckt igång datorn så misslyckades jag monumentalt att uppfylla något av mina mål.

Jag stötte nämligen på fullängdarn MEGAMIX: The Finest of French Skateboarding 2012, med favvisar som Lucas Puig och Sebastian Daurel. Riktigt bra skateboardmanövrar (varvat med gay softcore) ihopklippt under vad jag förmodar var en stark psykoaktiv påverkan till rytmen av klassisk 90-talshouse.

Svårt att beskriva, ännu svårare att orka sig igenom men svårast är att ogilla skiten. Jag önskar jag talade franska, för skitsen emellan åkningen verkar riktigt bra. Någon som kan översätta kanske? Xoxo

 
MEGAMIX by MEGAMIXVIDEO