29 sep. 2012

Bkdsmälla

Sällan flödar tankar och åsikter som när man med darrande lemmar skriver blogginlägg på dan efter en dopparedag.

First off, denna bilden som briserade på fibban häromledes, gjorde min jävla dag. Den själen och viljan är svår att förstöra, även om många försök har gjorts. Keep rollin.

Mina ödmjukaste ursäkter för stiltjen som upplevts på web-loggen på senare tid, Bakad har haft fullt sjå med stim och stoj med migrationer av kött och själ, från ena multiversat till nästa. Nedan har jag, för er skull, givit möjligheten för en inblick i den kakofoni av känningar, ljudupplevelser, gränsöverskridanden och passivitet som är Bakads stöttepelare.



Då vi även behandlar ämnet skateboardåkning i visionen med bloggen finner jag det lämpligt att länka er dessa två klipp, som jag inte har någon aning om vad eller vem som gjort, men det är bra skit i vilket fall.





$lave gör, som alla andra bräd skate företag och släpper en cruiser. Tack och lov är detta inte en sån där otroligt löjlig jävla plastcruiser med kiltail som av någon vidrig anledning blivit så jävla populärt, för då hade $lave fallit som ett korthus i mina ögon och livslusten hade pyst ur mig likt gaserna ur pruttan efter en redig räkmacka. Slave är ett av företagen som bygger den friska fläkten som, i alla fall för mig, upplevs inom skateindustrin just nu och de vågar säga saker, peep it: