20 aug. 2012

Motreaktion på "Dagens industri"

Som en reaktion på vad Adam beskrivit i sitt tidigare inlägg "Dagens industri" så ska lanserar jag ett nytt högst oregelbundet återkommande inslag som jag tror att många av oss tar emot med de öppnaste av armar. En sektion som jag väljer att kalla:

Före eller efter Fully Flared?

Till skillnad från när Adam dreglar över något taskigt Gonz-klipp eller när x-stof smörjer skaftet till något av annat skaterelaterat så kommer jag inte att hinta om årtalet på filmerna jag lägger, inte förrän i slutet på inlägget. Allt för gissningslekens skull.

Här kommer det första bidraget.




Se mörka rutan för facit.

Filmen är från 2011, det är alltså efter Fully Flared. Kanske inte helt jättesvårt att lista ut efter klippen som inte är det första, hatten av till Tom Penny look-a-liken dock.. Han är år före Fully Flared alla dagar i veckan.