2 aug. 2012

Känslostorm

Nyss hemkommen från en runda skatemakeri, som sträckt sig ända in på nattkvisten, sätter jag mig och börjar sanera Hellaclips i jakten på något klipp att downa mig med.

Första som nådde mina ögon var följande:


Haha, näääää du. Nä du. Nej.

Fortsätter:




Sen kommer en bubblare.


Honom tycker vi ju om? Klickar.
Det är EXAKT 0 SEKUNDER skateboardåkning i detta. Sånt jävla antiklimax. Han till och med grippar en bräda i början av klippet, som sen endast följs av närbilder på en massa icke skate- eller byxrelaterade handlingar, som är helt oförståeligt, detta är en reklamfilm för hans jävla proffsmodellhosen.
Så otroligt besviken.
På gränsen till att kryssa fönster och kassera datorn på obestämd framtid när jag får syn på detta:

Oj. Oj oj oj. Jag tar vid det här laget lugnt med förväntningarna då det förra stolpskottet lämnat mig känslomässigt spröd som en Ryvita-macka. Fast det är ju fan Evan Smith. Och det är i Köpenhamn. Han skatar ju faktiskt på tumnageln också, och jävligt snyggt till råga på det... Okej då:



Åh jösses. Tillfredsställd, å det grövsta.

God natt.